Ammattiosaston vaalit

Viherlaakson päiväkoti

Viherlaaksontie 30

15200 Lahti

Lisätietoja vaalilautakunnalta sähköpostitse ao313@tehy.net tai puhelimitse numerosta 0400 247 313

HALLITUSVAALITIEDOTE

Päijät-Hämeen alueen ammattiosastorakennemuutos on saatu kunnialla maaliin ja syyskokouksessa on aika valita uudistuneelle Tehyn Päijät-Hämeen kunta-alan ammattiosastolle puheenjohtaja ja hallitus kaudelle 1.1.2020 – 31.12.2022. Hallitukseen valitaan kahdeksan (8) varsinaista ja yhtä monta varajäsentä.

Nyt on aika ja mahdollisuus asettua ehdolle hallitukseen. Aikaisempaa kokemusta toiminnasta ei tarvita, sillä Tehy kouluttaa tehtävään.  Lähde rohkeasti mukaan mukavaan ammattiosastotoimintaan!

Olisi toivottavaa, että jokaisesta kaupungista ja kunnasta asettuisi vähintään kaksi henkilöä hallitukseen ehdolle, että saisimme hallituksen jäsenet kattavasti koko ammattiosaston toimialueelta. Kaikkiaan paikkoja on puheenjohtajan lisäksi 16.

Äänioikeus ja vaalikelpoisuus

Äänioikeutettuja ja vaalikelpoisia ovat Tehyn Päijät-Hämeen kunta-alan ammattiosasto ry:n jäsenet, jotka ovat maksaneet jäsenmaksunsa. Halutessasi voit tarkistaa äänioikeuden ja vaalikelpoisuuden Tehyn jäsensivujen kautta omista jäsentiedoistasi, että olet Tehyn Päijät-Hämeen kunta-alan ammattiosasto ry:n jäsen.

Ehdokasasettelu

Ehdokasasettelu alkaa 11.10.2019 ja päättyy 29.10.2019 klo 16.00. Ehdokkaaksi voi asettua täyttämällä ehdokasasiakirjan, joka palautetaan 29.10.2019 mennessä vaalilautakunnalle alla olevalla osoitteella.

Vaalilautakunta / Marjo Saajola

Viherlaakson päiväkoti

Viherlaaksontie 30

15200 Lahti

Ehdolle voi myös asettua laittamalla ehdokasasiakirjassa pyydetyt tiedot sähköpostitse: ao313@tehy.net

Puheenjohtajaehdokkaat asetetaan ja valitaan kokouksessa.

Äänestys

Mikäli ehdokkaita on asettunut enemmän kuin on täytettäviä paikkoja, vaalilautakunta järjestää sähköisen ennakkoäänestyksen, joka alkaa 10.11.2019 ja päättyy syyskokouksessa 28.11.2019. Mahdollisesta sähköisestä äänestyksestä tulee jäsenille vielä erillinen ilmoitus ja ohjeet.

Mikäli ehdokasasettelun aikana ei tule riittävästi ehdokkaita, ehdokasasettelua täydennetään syyskokouksessa, jolloin kokouksessa paikalla olevat jäsenet valitsevat hallituksen. Valtakirjalla ei voi äänestää.

Ammattiosaston syyskokous

Ammattiosaston syyskokous pidetään 28.11.2019 klo 18:00. Green Star hotellilla, Vesijärvenkatu 1, Lahti.  Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat sekä valitaan puheenjohtaja ja hallitus kolmivuotiskaudeksi. Olet lämpimästi tervetullut mukaan! Kokouksen jälkeen ruokailu.

Tervetuloa tekemään uutta Tehyläistä toimintaa Päijät-Hämeen kunta-alan tehyläisten hyväksi.

Vaalilautakunta:

Marjo Saajola, pj

Päivi Manninen

Tarja Virkki

Tea Väihkönen

Lisätietoa vaaleista ao313@tehy.net

Vaaliaikataulu

11.10.2019 Vaalitiedote sähköisenä jäsenkirjeenä ja ehdokasasettelu alkaa,

Ehdokasasiakirjojen yhdistelmä julkaistaan ammattiosaston kotisivuilla.

11.10.2019 - 29.10.2019 klo 16.00 Ehdokasasettelu, palauta ehdokasasiakirja tänä aikana vaalilautakunnalle

28.11.2019 Syyskokous Green Star hotellissa klo 18:00. Ilmoittautumiset ruokatarjoilun vuoksi viimeistään 18.11.2019  ao313@tehy.net tai tekstiviestillä puh. 0400 247 313.