Yhdistyksemme

TEHYN LAHDEN AMMATTIOSASTO 313

Ammattiosastomme on yksi Tehyn noin 270 ammattiosastosta. Toimimme Lahden kaupungin, Päijät-Hämeen hyvinvointikuntayhtymän (entisen Lahden kaupungin sosiaali- ja terveystoimen alueella) sekä Päijät-Hämeen pelastuslaitoksella työskentelevien koulutettujen sosiaali- ja terveydenhuollon ammattihenkilöiden edunvalvojana.

Ammattiosastollamme on jäseniä n. 1000. Joukkoomme kuuluu mm. fysioterapeutteja, geronomeja, hammashoitajia, jalkojenhoitajia, kehitysvammahoitajia, kuntohoitajia, laboratoriohoitajia, lastenhoitajia, lääkintävahtimestareita, lähihoitajia, mielenterveyshoitajia, perushoitajia, päivähoitajia, röntgenhoitajia, sairaanhoitajia, sosionomeja, suuhygienisteja ja terveydenhoitajia.

Vaaleilla valittu 17 henkinen hallitus vastaa ammattiyhdistyksen toiminnasta aina kolme vuotta kerrallaan. Kevät- ja syyskokoukset ovat kaikille jäsenille tarkoitettuja kokouksia. Seuraa ammattiosaston nettisivuja sekä työpaikkasi ilmoitustaulua ja osallistu.