Tehyn Päijät-Hämeen kunta-alan ao 313 järjestää jäsenilleen retken Tuomaan Markkinoille Helsinkiin

• la 10.12.2022 klo 917

Lähtö Lahdesta lauantaina 10.12.2022 klo 9

Takaisin Lahteen lähdemme Helsingistä klo 17.

Tuomaan Markkinat järjestetään tänä vuonna Senaatintorilla.

Linja-auton kyytiin voi nousta Marolankadun turistipysäkiltä tai Launeen Citymarketin linja-auto pysäkiltä Uudenmaankadulta.

Matkalla Helsinkiin pysähdymme kahville/teelle ja "kahvileivälle" ammattiosaston kustantamana.

Mukaan mahtuu 50. ensimmäistä ammattiosaston 313 jäsentä ilmoittautumisjärjestyksen mukaan.

Sitovat ilmoittautumiset viimeistään 25.11.2022. Ammattiosaston kotisivujen kautta: ao313.tehy.fi/jäsenhuone

Retki Tuomaan Markkinoille on jäsenille maksuton

Tuomaan Markkinat

Tuomaan Markkinat on Helsingin vanhin ja kaunein ulkoilmassa järjestettävä joulutori. Markkinoilla panostetaan herkullisiin ruokakokemuksiin, persoonallisiin ja laadukkaisiin lahjoihin sekä kiireettömään joulun tunnelmaan. Markkinoiden sydämenä toimivat karuselli sekä ruoka- ja kahvilapiha, joka kutsuu viihtymään ja maistelemaan joulun makuja.

Tuomaan Markkinat toimii vastuullisesti ja tekee hyvää. Tuomaan Markkinoilla se tarkoittaa muun muassa kierrätykseen ja ekologisuuteen panostamista, ruokahävikin torjumista, hyväntekeväisyyttä, lähituottajien esiintuomista ja vastuullisia joululahjoja. Tapahtumassa tarjolla olevassa ruoassa painotetaan kasvisruokaa ja lähituottajia, ja käytössä ovat biohajoavat kertakäyttöastiat.

Tuomaan Markkinat järjestetään tänä vuonna 1.–22.12. Senaatintorilla.